מוצרי ומערכות אקוסטיקה להפחתת רעשים בחדרי מוזיקה

כל עוד אין דרישות מיוחדות מבחינה אקוסטית, במרבית הדירות והבתים הפרטיים ניתן להסתפק בתכנון האדריכלי המקורי עם קירות ותקרות הבטון. יחד עם זאת, כאשר אחד מבני המשפחה לומד לנגן על תופים, גיטרה חשמלית, פסנתר וכדומה – עולה הצורך בפתרון הפחתת רעשים ייעודי. עבור מטרה זו מציעה חברתנו קשת רחבה של מוצרי ומערכות אקוסטיקה, אשר נותנים מענה מצוין להפחתת דציבלים ולקבלת תנאים אקוסטיים אופטימאליים בחדרי מוזיקה ביתיים ומקצועיים.

בעיית האקוסטיקה בחדרי מוזיקה
המוצרים והמערכות שלנו משולבים במבנים שונים שצריכים לעמוד בדרישות אקוסטיות מיוחדות, החל בבתי מלון ועד לבתי קפה. מקומות נפוצים שבהם נדרשים פתרונות כאלו הינם חדרי מוזיקה וחזרות, בעיקר בבתים פרטיים, אשר בהם קיים צורך כפול: מצד אחד יש ליצור בידוד רעשים כלפי חוץ על מנת שלא להפריע לסביבה ולשכנים. מצד שני, יש ליצור תנאים אקוסטיים טובים עם איכות צליל מצוינת עבור המוזיקאי עצמו. בתוך כך יש למצוא פתרונות מקצועיים העונים למספר צרכים בסיסיים, לרבות מוצרים שניתן ליישם בצורה נוחה, מדויקת ומותאמת אישית בחדר המיועד לכך, שאינם יוצרים פגם אסתטי, ושמוצעים בעלויות סבירות ונוחות לכיס.

את הפתרון האידיאלי לצרכים אלו מעניקים מוצרי ספוג אקוסטי להפחתת רעשים, המבוססים על לוחות מקצף פוליאוריתן בצורת פירמידה. לוחות אלו יכולים לספק רמת סאונד גבוהה, לספוג רעשים ולהפחית הדים, כולל בסים של תופים שנוטים לעבור בקלות דרך קירות. על כן מדובר במוצרים שכיחים מאוד בחדרי סאונד וחדרי חזרות ביתיים ומקצועיים. באמצעותם ניתן לנגן באופן חופשי מבלי להפריע לשכנים או לעבור על חוקי ותקנות רעש בסביבת מגורים, מבלי שרעשים חיצוניים יחדרו מבחוץ ויפריעו לריכוז, ועם צלילים נעימים והרמוניים בחדר עצמו.

פתרונות אקוסטיים מקצועיים
כאמור, חברתנו מציעה מוצרי ומערכות אקוסטיקה המתאימים למגוון צרכים, לרבות של חדרי מוזיקה, סאונד וחזרות. מדובר במוצרים מבודדים הסופגים את גלי הקול ומונעים מעבר שלהם אל ומהקירות, אותם ניתן ליישם במקומות רבים ובעלויות סבירות לגמרי. דוגמא טובה לכך מהווה ECO 15, מוצר בידוד מוביל להפחתת קול הולם שנחשב לטוב בתחומו בשוק. מוצר זה עשוי מפתיתי ספוג עם חומר מעכב בעירה, עומד בתקן בנייה וניתן ליישם אותו בקלות גם מתחת לשטיחים ולפרקטים.

הצוות המקצועי של חברתנו מחזיק בניסיון רב בנושא, וישמח לספק ייעוץ והתאמה אישית מלאה של המוצרים עבור חדר הקלטות ביתי או מקצועי, ועבור כל סוג של כלי נגינה.

לפרטים נוספים ולשיחה עם נציגנו, כולל ביצוע הזמנות בהתאמה אישית, מוזמנים לפנות אלינו דרך טופס יצירת הקשר באתר, להגיע לחנות או להתקשר: 03-6811180

מאמרים נוספים

שלום

נשמח לעזור לכם

כתבו לנו!

דילוג לתוכן